EN
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ خرداد   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ سه شنبه ۷ خرداد   

دومین جلسه شورای پیام رسان سلامت کرمان، شنبه 19 اردیبهشت ماه در محل معاونت اموراجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد

 

رئیس شورای پیام رسان سلامت کرمان ضمن مروری بر اهداف تشکیل شورای پیام رسان، گفت:  این شورا در راستای ارتقای سواد و دانش سلامت مردم و همچنین تحقق شعار مجمع سلامت استانی با عنوان "هزار روز طلایی زندگی" گام بر می دارد.

 

 محمد ثمری با تاکید بر این مطلب که باید اولویت های سلامت در هر حوزه مشخص شود، اظهار داشت: با مشخص شدن این اولویت ها می توان برنامه ریزی کرد.

 

وی ادامه داد: می توان برنامه های تعیین شده در شورای پیام رسان سلامت را با همکاری و مشارکت استانداری و دانشگاه و دستگاه های اجرایی به طور هدفمند اجرایی کرد.

 

ثمری با اشاره به سند توسعه سلامت استان، خواستار ارتقای سطح سواد سلامت استان و اجرایی شدن شعار "هزار روز طلایی زندگی" شد.

 

 دکتر"مجید دهقانی" قائم مقام معاونت اجتماعی دانشگاه، از مهم ترین اولویت های حوزه معاونت اجتماعی به جذب خیرین به ویژه جوانان، آگاه سازی خیرین سلامت مطابق با نیازهای موجود و کاهش حوادث ترافیکی را عنوان کرد.

 

 دکتر رضازاده مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی گفت: اولین گام تحقق شعار مجمع سلامت استان، آموزش به گروه های مختلف است و باید بر اساس مخاطب، محتوای پیام تهیه و از طریق کانال های مختلف اطلاع رسانی کرد.

 

"عباس نظری"  کارشناس روابط عمومی استانداری گفت: اطلاع رسانی باید به صورت گسترده و با استفاده از حداکثر ظرفیت موجود صورت گیرد.

 

 وی افزود: می توان با برگزاری جلسات با روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان، آنها را در جهت افزایش سطح سواد سلامت مردم و مطابق با اهداف شورای پیام رسان سلامت مشارکت داد.

 

مدیر اداره نظارت بر دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در رابطه با نحوه اطلاع رسانی گفت: می توان از ظرفیت رسانه های دیداری و شنیداری، آموزش و پرورش، نماز جمعه، مساجد و استفاده کرد .

 

انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
آ+
آ
آ-